sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Sissin ensimmäinen näyttely

Tänään Sissi oli ensimmäisessä näyttelyssä.Lohjalla,Baby-luokassa.Mutta annetaan Sissin kertoa:
"Lähdimme pomon kanssa kahdestaan reissuun.Se on mukavaa.Ajelimme jonkun matkaa ja jo parkkipaikalla ymmärsin,että tälläista en ollut ennen kokenut.Suuressa hallissa oli hirvittävästi ihmisiä ja koiria ja  vielä enemmän hajuja!Pomo yritti selittää,että tämä on ihan mukavaa, mutta en ollut aluksi samaa mieltä.Kaikennäköisiä koiria,joista osa oli ihan mukavia,mutta jotkut kiroilivat minulle häkistään niinkuin se yksi lamppuharja.En vain saanut sanoa mitään takaisin,pomo kielsi.Höh.
Sitten piti mennä johonkin matolla päällystettyyn alueelle ja Pomo nosti minut pöydälle.Joku vieraalta haiseva Täti tuli kurkkimaan suuhuni ja sen jälkeen se yritti kopeloida minun selkääni ja takapäätäni.Minua rupesi kovasti heikottamaan,jalat olivat aivan spagettiä,en meinannut pysyä pystyssä.Pomo yritti antaa minulle Lihapullaa,mutta en ollut nälkäinen.Onneksi Pomo nosti alas ja sain kävellä ympäri sitä aluetta.Se Täti sanoi,että kovasti taisi minua jännittää.No höh,jos nyt joku vieras kokeilee peräpäätä.
Sitten   Fridakin sai seistä pöydällä, ja kävellä ympäriinsä eikä sitä ollenkaan pelottanut!
Frida sai jonkun rusetteja ja punaisen nauhan.Minä sain sinisen.Se Täti kirjoitti,että tarvitsin harjoitusta.







Sitten alkoikin kiva osa tästä reissusta.Aloimme leikkiä ja  painia Fridan kanssa ja meillä oli tosi hauskaa.Välillä minä olin alla,välillä Frida.Hihnat olivat ihan sekaisin,mutta se ei haitannut.Oikeastaan tämä päivä oli ihan mukava.Seuraavalla kerralla aion kylläkin ehdottaa Pomolle,että  leikitään kauemmin ja jätetään se kopelointi väliin.Mutta taidan kyllä tietää, että Pomo ei kuuntele minua .Frida oli kyllä tosi kiva,toivottavasti tapaamme pian uudestaan.Kepokin oli mukava,tarjosi voileipää ja Kipa,joka antoi herkkuja.Kipa oli hieman tutun oloinen.Olenkohan minä sen joskus tavannut.No,nyt minä taidan mennä nukkumaan,aika väsyttävä päivä.T.Sissi,5 kuukautta

1 kommentti:

  1. Hellyyttävä tarina! Paljon rapsuja Sissille, ja pieni haukahdus Wilmalta :)

    VastaaPoista